תנאים ומדיניות אחריות
- אחריות על רכיבי החומרה במעבדות החברה בלבד – לא באתר הלקוח .
- והיה הלקוח רוצה להפעיל אחריות , על הלקוח לשנע את המחשב\רכיב למעבדות החברה ושם ייבדק המחשב\רכיב בצורה יסודית ומקצועית . תוצאות הבדיקה יימסרו ללקוח עד 3 ימי עסקים .
- טכנאי מחשבים ו\או רשתות כרוך בתשלום גם בתקופת האחריות . לא קיים כל קשר בין אחריות על רכיבי החומרה (עליהם שילם הלקוח) לבין שעות עבודה של טכנאי באתר הלקוח ו\או במעבדות החברה .
- אין אחריות בשום צורה ו\או אופן לתוכנה ו\או לתקלות תוכנה בין אם רכש הלקוח תוכנה מקורית ובין אם לא . השימוש בתוכנה הינו של הלקוח והוא באחריות הלקוח בלבד . כל נזק או תקלת תוכנה הנוצרים משימוש לא נכון של הלקוח – הינם באחריות הלקוח בלבד . באם הדבר מצריך שירות תיקונים עבור תקלות תוכנה – השירות בעלות מלאה של שעות טכנאי מחשבים , בין אם באתר הלקוח או במעבדות החברה .
- והיה ולקוח הזמין שירות טכנאי מחשבים באתר הלקוח ו\או במעבדות החברה עבור טיפול בתקלות תוכנה והתקלה טופלה לשביעות רצונו . מרגע עזיבת הטכנאי את אתר הלקוח ו\או מסירת המחשב ללקוח ממעבדות החברה – אין–אחריות–לתקלות–תוכנה!. באם התקלה חוזרת הלקוח יחויב שוב עבור שעות עבודה של טכנאי מחשבים (לא משנה כמה זמן חלף מהטיפול האחרון במחשב) , בין אם באתר הלקוח או במעבדות החברה .
- הלקוח רשאי ועומדת לזכותו האפשרות לשכור שירותי תוכנה מכל אדם ו\או חברה שהם לא פי.סי פאנצ’ מחשבים ותקשורת . והיה ומדובר במחשב שנרכש בחברתנו והמחשב באחריות , חל איסור מוחלט לפתוח את המחשב שלא במעבדות החברה או ע”י אדם המוסמך לעשות זאת מטעם החברה , היה ונפתח המחשב שלא בתנאים הנ”ל אזיי האחריות בטלה ומבוטלת באופן מיידי .
- פי.סי פאנצ’ מחשבים ותקשורת לא תהיה אחראית על החומר או המידע האגור במערכת ו/או על אובדנו/ם מכל סיבה שהיא. וכן לא תישא בכל אחריות שהיא על נזקים ו/או הפסדים שיגרמו ללקוח בגין נזק למידע או אובדנו. על הלקוח לגבות את המידעים האגורים במערכת .
- על הלקוח לגבות את תכניו ואת המיידעים האגורים במערכת המחשב ו\או השרת לפני שמכניס את המחשב\שרת למעבדה . היה והלקוח מבקש מהמעבדה לבצע זאת , השירות בתשלום ותשלח הצעת מחיר עבור הנ”ל , תמתין לאישור ותבוצע . כל בעיה ו\או תקלה אשר תתעורר במהלך תהליך זה איננה באחריות במעבדה .
- היה והלקוח הלין על תופעה ו\או תקלה מסוימת במחשב או במוצר ששלח לבדיקה במעבדות החברה, ובמעבדות החברה נמצא כי התקלה איננה אותה התקלה ו\או תופעה עליה דיבר הלקוח, בין אם התקלה חמורה יותר או חמורה פחות משחשב , תוצאות בדיקת המעבדה הן אלו הקובעות את תקלות המחשב והדרך הנכונה ביותר לתקנן.
- גלוי וידוע כי בדיקת מחשב דורשת את פתיחת המחשב , פירוק והרכבת אי אילו חלקים על מנת למקסם את הדיוק בתוצאות הבדיקה . פי.סי פאנצ’ מחשבים ותקשורת לא תהיה אחראית על אבדן אחריות עבור מוצרים שלא נקנו בחברה כתוצאה מפתיחתם . טרם שילוח מחשב ו\או כל רכיב אחר לבדיקה במעבדות החברה הלקוח מאשר בהזמנה כי המחשב יפתח לצורכי הנ”ל .
- היה ורכיב חומרה תקול הנמצא בתקופת האחריות גרם לאבדן מיידעים ו\או מערכת הפעלה ו\או כל תקלת תוכנה אחרת . רכיב החומרה אשר שולם , ולו X שנים אחריות – יוחלף ללא עלות במסגרת האחריות . תיקון מערכת ההפעלה ו\או שחזור מיידעים ו\או פעולות הלא קשורות למתן אחריות על רכיבי חומרה , יחויבו לפי שעת טכנאי מחשבים .
- פי.סי פאנצ’ מחשבים ותקשורת מתחייבת לספק אחריות מלאה (פרטי\תנאי אחריות במסמכי המכירה) עבור רכיבים (ברזל) שנקנו בחברה .
- באם יתגלו נזקים פיזיים (קורוזיה , שבר , שריפה , מים , כוח עליון וכו’) ברכיבי חומרה הנמצאים באחריות , האחריות בטלה ומבוטלת ומאבדת את תוקפה באופן מיידי .
- פי.סי פאנצ’ מחשבים ותקשורת דוגלת במסחר הוגן וכל הנ”ל יוסבר ללקוח במעמד המכירה , וגם אם לא הוסבר בשגגה ו\או בהסח הדעת במעמד המכירה , הרי שאלו הם התנאים ומדיניות האחריות של החברה .
- בין אם הרוכש הינו אדם פרטי ו\או עוסק ו\או חברה ו\או תאגיד , האחריות הינה אותה אחריות אלא אם כן ישנו חוזה בין הצדדים המעיד אחרת .
© פי.סי פאנצ’ מחשבים ותקשורת – כל הזכויות שמורות 2006-2017 ט.ל.ח